miercuri, 27 aprilie 2016

Sarbatori Pascale cu Silan Soft&Oils!

Nu mi-a venit sa cred cand am primit mesajul de la BuzzStore ca m-au ales sa testez noul Silan!!! Am aplicat la mai multe campanii, dar sunt incepatoare in "de-ale blogului" si nu am experienta necesara. Am insistat si iata, ca intr-un final Silan m-a ales sa le testez noul Silan Soft&Oils si ma bucur foarte mult ca l-am putut folosi exact acum in preajma sarbatorilor pentru curatenia de primavara. Toata casa este parfumata si mirosul delicat persista chiar si dupa o saptamana.

Am avut musafiri in weekend si m-au intrebat ce deodorant de camera folosesc. Le-am raspuns glumind ca e ceva de la Silan, nou scos pe piata, iar intr-un final i-am bucurat cu o surpriza, monstre pe care le-am primit de la Silan sa le impart cu prietenii. Cand le-am spus adevarul, au fost placut surprinsi sa afle ca , cumparand un singur produs Silan Soft&Oils, "impusca doi iepuri dintr-o lovitura" : haine fina si pufoase, perdele usor de calcat(chiar deloc) si parfum delicat in camera. Nu mai trebuie sa investesti intr-un deodorant de camera!!!!










L-am folosit si pentru pensulele mele de machiaj, si va spun ca nici nu am simtit a doua zi cand le-am folosit...pensulele au devenit pufoase si-au pastrat porii moi si supli . Ce-am facut? Am pus un strop de balsam de rufe Silan in apa in care le-am clatit, rezultatul a fost surpinzator.




Am impartit monstrele de la Silan cu mama, soacra, vecina, colegele de birou si le-am povestit de noul Silan. Au fost foarte incantate sa afle campaniile oferite de BuzzStore, si de noul Silan Soft&Oils. Nu mai spun de prietenii de care v-am povestit ca ne-au vizitat in week-end :))) a fost funny sa-i aud intrebandu-ma ce parfum de camera folosesc :))) Le-am dezvaluit secretul si desigur am impratit cu ei , pliculetele oferite de Silan. Au fost incantati si au spalat si ei la randul lor perdelele si au adus in casele lor parufmul delicat cu note fructate, echilibrate de note lemnoase seducatoare.





Cu siguranta voi continua sa folosesc Silan Soft&Oil si dupa ce voi termina sticla primita.  

Oare dupa ce voi gati cozonacul, mirosul va persista in casa .... hmmm ! Revin cu feedback dupa sarbatori!
 


Un comentariu: